-
- Postanowienia wstępne
1.1. Definicje:
1) Regulamin– niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.nordaboutique.pl.
2) Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.nordaboutique.pl.
3) Sprzedawca – firma IWONA DOMACHOWSKA NORDA BOUTIQUE z siedzibą w Pucku (84-100) przy ul. kmdr. E. Szystowskiego 1, o numerze NIP: 5871097896 ,numerze REGON: 387293150.
4) Klient – to osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która skutecznie dokonała rejestracji konta w sklepie internetowym www.nordaboutique.pl poprzez uzyskanie loginu i hasła, celem dokonania zakupu produktu.
5) Produkt/Produkty – odzież damska, męska, dziecięca i akcesoria, maseczki oraz torebki autorstwa Sprzedawcy.
6) Przepisy prawa – ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 ze zm.); ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r., nr 16, poz.93 ze zm.); ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827).
1.2. Informacje o Produktach
- Produkty znajdujące się w sprzedaży w Sklepie są nowe, wykonane w oparciu o projekty autorstwa Sprzedawcy i podlegają ochronie praw autorskich.
- Produkty są szczegółowo oznaczone. Klient posiada dostęp do informacji na temat produktów, ich zastosowania, cen, surowców, z których są wykonane oraz przepisów prania i pielęgnacji.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość różnicy w kolorystyce Produktów, wynikającej z różnicy kolorów uwidocznionych na zdjęciu Produktu na różnych urządzeniach mobilnych i komputerowych a oryginalnym Produktem.
- Zdjęcia oraz inne formy wizualizacji i prezentacji Produktów zamieszczone na stronie Sklepu mają charakter informacyjny i nie oddają ich rzeczywistej wielkości.
- Wszelkie reklamacje zgłaszane przez Klienta, wynikające z nieprzestrzegania przepisów użytkowania i postępowania z Produktami, umieszczonych w opisie Produktu i metce oraz wynikające z nieprzestrzegania Regulaminu, nie będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyczerpania się dostępności produktów ze względu na ich limitowaną ilość.
1.3. Ceny
- Wszystkie ceny Produktów oferowanych przez Sklep podawane są w Polskich Złotych.
- Ceny Produktów nie obejmują kosztów dostawy/wysyłki.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do organizowania (przeprowadzania, modyfikowania i odwoływania) akcji promocyjnych w Sklepie.
- Cena, która widnieje przy Produkcie w chwili jego zamówienia przez Klienta, jest ceną wiążącą obie strony umową sprzedaży Produktu.
- Rejestracja i logowanie
- W celu dokonania zakupu Produktów przez Klienta w Sklepie, konieczne jest dokonanie zgłoszenia (wypełnienie formularza rejestracyjnego), które obejmuje rejestrację.
- Rejestracja jest bezpłatna.
- Rejestrując się w Sklepie Klient otrzymuje nazwę (login) do Sklepu oraz wybiera hasło niezbędne do logowania się.
- Bez dokonania rejestracji i logowania w Sklepie, Klient nie jest uprawniony do złożenia zamówienia Produktu, który zamierza nabyć.
- Rejestracja w Sklepie jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu.
- Składanie zamówień
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów w Sklepie z wykorzystaniem sieci Internet.
- Informacje o produktach stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c. zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Klient celem zakupu Produktu, składa ofertę jego nabycia, składając zamówienie na stronie Sklepu.
- Klienci mogą składać zamówienia przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych następujących po dniu, w którym zamówienie zostało złożone (nie dotyczy produktów wyprzedanych).
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Produktów z dostępnej oferty, ich kolorystyki, rozmiarów i ilości poprzez dodanie ich do „Koszyka”.
- Klient ma możliwość modyfikacji swojego zamówienia do momentu zatwierdzenia wyboru Produktów.
- Umowę sprzedaży Produktów uważa się za zawartą z momentem zatwierdzenia wyboru Produktów przez Klienta.
- Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła, na jego adres internetowy podany w formularzu rejestracyjnym, e-mail zawierający potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji oraz informację o wysłaniu do Klienta zamówionych Produktów (dotyczy Produktów aktualnie dostępnych w Sklepie).
- W przypadku gdy towar nie jest dostępny w sklepie Sprzedawca informuje poprzez e-mail o przewidywanym terminie wykonania zamówienia (dotyczy m.in. Produktów, które mimo wyczerpania ilościowego mogą zostać dodatkowo wyprodukowane) lub o niemożności dostarczenia produktów w wyniku wyczerpania asortymentu.
- Sprzedawca realizuje zamówienia wysyłając Produkty do Klienta w Polsce i zagranicą.
- Wysyłka zamówień
- Zamówiony Produkt wysyłany jest przez Sprzedawcę do Klienta w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za transakcję na koncie Sprzedawcy.
- W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie poinformowany e-mailem bądź telefonicznie.
- Produkty są dostarczane do Klienta na wskazany adres za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub paczkomatowej.
- W przypadku wysyłki towaru zagranicę należy kontaktować się przez dostępny na stronie formularz kontaktowy.
- Koszty związane z wysyłką Produktu do Klienta, ponosi Klient.
- Zakupy powyżej 500 zł zwalniają Klienta z opłat za przesyłkę wyłącznie na terenie Polski.
- Koszt przesyłki Produktu do Klienta na terenie Polski wynosi:
– Odbiór osobisty – 0,00 zł – prosimy o kontakt w celu potwierdzenia daty i godziny odbioru
– Paczkomat InPost – 12,50 zł
– List polecony priorytetowy – 8,70 zł
– Paczka Pocztowa – 13 zł
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości kosztów przesyłki związanych z realizacją konkretnego zamówienia, z uwagi na jego wartość, ilość Produktów i zmiany cen firmy kurierskiej.
- Sposób płatności, paragony i faktury
- Sklep oferuje następujące formy płatności za Produkty:
- a) przelew tradycyjny na wskazane konto bankowe 59 1160 2202 0000 0004 7645 7534 Bank Millenium
- b) płatność przez system Przelewy24
- Wystawiamy faktury tylko na wyraźną prośbę Klienta.
- Uszkodzenia przesyłek
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru.
- Klient upewnia się czy opakowanie przesyłki nie zostało uszkodzone w transporcie, oraz czy są ślady wskazujące na jej otwarcie (np. dziury w folii ochronnej/kartonie, zerwanie taśmy ochronnej).
- W przypadku gdy opakowanie przesyłki wskazuje na jej uszkodzenie lub jej wcześniejsze otwarcie, Klient jest uprawniony do odmowy odbioru przesyłki.
- Zwrot uznawany jest jeżeli Klient sporządzi protokół szkody przy odbiorze paczki oraz bezzwłocznie zawiadomi Sklep o tym fakcie.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot Produktu
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827) Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty objęcia przez niego Produktu w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Aby odstąpić od umowy należy przesłać do Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz towar w stanie nienaruszonym.
- Oświadczenie można przesłać również w formie pisemnej drogą elektroniczną wysyłając formularz na adres e-mail Sklepu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu świadczeń najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz po sprawdzeniu zwróconego towaru.
- Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zakupu Produktu, Klient zgodził się na inne rozwiązanie.
- Inne rozwiązanie powinno być wskazane przez Klienta w składanym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zakupu Produktu.
- Najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu Produktu, Klient odsyła Sprzedawcy zakupiony Produkt na adres podany na stronie internetowej Sklepu.
- Zwrot towaru do Sklepu następuje na koszt Klienta.
- Klient odpowiada względem Sprzedawcy za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. zerwanie metek, pobrudzenie, rozdarcie materiału i inne).
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczania towaru inny niż najtańszy sposób dostarczania oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedawca oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Reklamacje
- Jeżeli Klient stwierdzi wady Produktu, może zgłosić pisemną reklamację na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres e-mail: nordaboutique.pl.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient podaje imię i nazwisko osoby, która dokonała zakupu, adres e-mail, numer zamówienia, informację jakiego Produktu dotyczy reklamacja, a także opis wady wraz z ewentualną dokumentacją zdjęciową.
- Klient zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy Produkt objęty zgłoszeniem.
- Sprzedawca rozpatrzy zgłoszoną reklamację w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu przez Klienta.
- Jeżeli dany Produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121), art. 556 – 576.
- W sytuacji wystąpienia wady Produktu Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Produktu na nowy; naprawy Produktu; obniżenia ceny; odstąpienia od umowy jeśli wada jest istotna.
- Sprzedawca mając na uwadze postanowienia Kodeksu Cywilnego może zaproponować rozwiązanie odmienne od żądania Klienta, uwzględniając następujące okoliczności: łatwość i szybkość wymiany lub naprawy Produktu; charakter wady – istotna czy nieistotna, czy Produkt był wcześniej reklamowany, czy Produkt jest jeszcze dostępny.
- Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta: byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy lub wymagałaby niewspółmiernych kosztów.
- Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące funkcjonowania Sklepu, naruszeń Regulaminu, oferty Produktów, wiarygodności danych lub innych stwierdzonych nieprawidłowości, jak również wszelkie oświadczenia i zgłoszenia skierowane do Sprzedawcy, należy przesyłać na adres e-mail Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z zarządzaniem Sklepem, bez zgody Klientów.
- Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Regulamin”.
- Zmiany w Regulaminie nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki Klienta w zakresie zamówień, których realizacja została już podjęta przez Sklep.
- Klienci zobowiązują się do sprawdzania Regulaminu w regularnych odstępach czasu pod kątem zmian lub uzupełnień. Przez każde logowanie się do Sklepu, Klient oświadcza, że zgadza się z aktualnie obowiązującą wersją Regulaminu.
- W przypadku nie zaakceptowania zmian Regulaminu, Klient powinien powstrzymać się od zalogowania w Sklepie i niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o takiej decyzji.
- Oświadczenie o nie zaakceptowaniu zmian Regulaminu skutkuje usunięciem konta Klienta.
- Sprzedawca oraz Klient, zawierający umowy sprzedaży Produktów oferowanych przez Sklep, dołożą wszelkich starań, by ewentualne spory powstałe na tle stosowania niniejszego Regulaminu oraz treści i wykonania umów sprzedaży Produktów, rozwiązywać w drodze polubownej.
- W przypadku braku polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym będzie sąd powszechny rzeczowo i miejscowo właściwy zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają Przepisy prawa oraz inne właściwe przepisy obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej.